Szkolenie Google Analytics bez tajemnic

Nauczę Cię jak umiejętnie wykorzystywać GA w Twoim biznesie

Szkolenie Google Analytics

Dlaczego warto korzystać z Google Analytics?

  • Sprawdzisz, czy Twoje reklamy oraz pozycjonowanie przynoszą efekty
  • Czy warto poświęcać tyle czasu na Social Media i budowanie zasięgów?
  • Odpowiesz na pytanie, czy reklamy na Facebooku działają
  • Co wybrać, reklamy na Facebooku czy może Google ADS?
  • Które kanały Social Media (Facebook / Instagram / Twitter / Pinterest …) mają większy wpływ na Twój biznes i sprzedaż
  • Dowiesz się, jak Twoi klienci znajdują Cię w Internecie
  • Sprawdź, jacy klienci zostawiają u Ciebie więcej pieniędzy (płeć / wiek)
  • Odkryj błędy na Twojej stronie, miejsca, gdzie tracisz najwięcej klientów

Na te, oraz na wiele innych pytań, odpowie Ci Twój „dedykowany concierge”.
To specjalny raport, stworzysz go w Google Data Studio, możesz z niego korzystać codziennie, w kilka minut sprawdzisz najważniejsze parametry Twojego e-biznesu.

Raporty Google Data Studio

Nie masz czasu na kolejny kurs?

Znam to z własnego doświadczenia.

W dzisiejszych czasach jednym z największych deficytów jest CZAS.
Mamy jego za mało, a zbyt wiele rzeczy chcemy zrobić lub nauczyć się.
Moim głównym celem tworząc szkolenie Google Analytics, było przygotowanie wiedzy w takiej formie, abyś mógł jak najszybciej poznać najważniejsze elementy analityki internetowej.

Pareto Google Analytics

Zdobądź 20% wiedzy, uzyskaj 80% efektów

Proces szkolenia jest stworzony w taki sposób, aby skupić się na poznaniu
i zrozumieniu najważniejszych elementów dotyczących analityki internetowej.

Na bazie wieloletniego doświadczenia pokazuję, które elementy
mogą mieć największy wpływ na rozwój Twojego e-biznesu.

Bez zbędnego pitu, pitu widzisz co i jak w jaki sposób działa.

Tylko 2 – 3 godziny

Tylko tyle czasu potrzebujesz, aby wdrożyć i zrozumieć

Pierwszy i najważniejszy etap Twojego działania, to około 2-3h pracy.

W tym czasie zrozumiesz jak działa Google Analytics, do których raportów warto zaglądać, ustawisz i skonfigurujesz najważniejsze rzeczy na Twoim koncie.

To po tym czasie nareszcie, zaczniesz zbierać wartościowe dane.

Kolejne Twoje działania, będą już skupiały się na bardziej zaawansowanych elementach, pozwalając na wyciśnięcie więcej z Twoich reklam. 

Może okazać się, że zamiast płacić za sprowadzanie większej ilości ruchu ograniczysz go, a skupisz się tylko na tych kanałach, które przyprowadzają najbardziej wartościowy ruch.

Jak to zrobić?

Część wiedzy możesz znaleźć za darmo lub odpłatnie w sieci, jeśli wiesz czego szukać. Możesz także wertować wiele książek lub zdać się na agencję marketingową.

Jednak jeśli kiedykolwiek próbowałeś zagłębić się w działania internetowe to rozumiesz, że nie ma magicznych rozwiązań, a wiedza cyfrowa musi być nieustannie aktualizowana.

Właśnie dlatego przygotowałem dla Ciebie konkretne szkolenie, które zawiera w sobie usystematyzowaną wiedzę i zaoszczędzi Twój czas. Nie tylko dobrze poznasz narzędzie jakim jest Google Analytics. Przede wszystkim zrozumiesz jego działanie i dostosujesz do swoich oczekiwań. Wszystko po to, aby osiągnąć wyznaczone cele biznesowe.

Zdradzę Ci tajemnice:

  • Google Analytics, a także narzędzi takich jak Google Data Studio i Google Tag Managera
  • zbierania danych, tworzenia raportów i ich analizy
  • najbardziej wartościowych źródeł ruchu
  • decyzji zakupowych Twoich klientów
  • korelacji między działaniem w internecie, a efektami w rzeczywistości

W jaki sposób tajemnice zostaną ujawnione?

Program Google Analytics bez tajemnic to kompleksowy 8 – tygodniowy program z solidną dawką wiedzy teoretycznej i praktycznej. Wraz z nim otrzymasz:

  • dostęp do dodatkowych szablonów, checklist, dokumentów
  • dostęp do prywatnej grupy na Facebooku – MASTERMIND – Szkoła Smart
  • dożywotni (w opcji LIFETIME) dostęp do kursu oraz aktualizacji materiałów

Co więcej:

  • otrzymujesz praktyczne, weryfikowane na grupie, prace domowe
  • chłoniesz konkretne treści bez owijania w bawełnę
  • poznajesz sprawdzone triki
  • uczestniczysz w LIVE Q&A z innymi uczestnikami kursu

Dlaczego to właśnie ja mam przed Tobą odkryć tajemnice Google Analytics?

Nazywam się Marcin Łukiańczyk uwazam, że jeśli coś jest mierzalne, to da się to poprawić. Łączę pomysły marketingowe z realnymi narzędziami programistycznymi.

Od 2003 roku jestem silnie związany z branżą e-commerce, brałem udział w tworzeniu „szytych na miarę” rozwiązań sklepów internetowych.

Od 2012 roku prowadzę serwis UpolujEbooka.pl, który aktualnie jest największą porównywarką cenową e-booków w Polsce. Cały serwis oraz znajdujące się w nim rozwiązania i system rekomendacji tworzyłem sam, wspierając się również danymi znajdującymi się w Google Analytics.

Jestem również współautorem książki „Biblia e-biznesu”, wykładowcą na Politechnice Białostockiej na kierunku „marketing internetowy” oraz byłem prelegentem na konferencjach takich jak: Internet Beta, MailMyDay czy też I love ads&analytics.

Z jakich modułów składa się program?

Moduł 1

Wstęp i konfiguracja
Podstawowe elementy umożliwiające założenie konta Google Analytics, Google Tag Managera, zainstalowanie kodów śledzących oraz najważniejsze – poprawna konfiguracja konta Google Analytics.

Moduł 2

Poznaj Google Analytics
Poznaj zasady zbierania danych w Google Analytics, podstawowe wymiary i metryki z których będziesz korzystać używając Google Analytics.

Moduł 3

Raporty, interfejs – wstęp
Dowiedz się jak korzystać z podstawowych raportów w Google Analytics w których spędzisz na początku najwięcej czasu analizując zebrane dane

Moduł 4

Cele w Google Analytics
Jeśli nie weryfikujesz swoich celów to jak chcesz je poprawić, dowiedz się jak tworzyć cele marketingowe i sprzedażowe i później je mierzyć oraz poprawić.

Moduł 5

Segmenty w Google Analytics
Mam 40 lat, mój syn ma 10. Kupując w Twoim sklepie wychodzi na to, że najlepszym klientem jest 25-latek? Dowiedz się jak tworzyć segmenty i analizować działania Twoich najlepszych grup docelowych. (dostęp do modułu w 5 tygodniu)

Moduł 6

Zdarzenia w Google Analytics
Dowiedz się co robi użytkownik odwiedzający Twoją stronę. Poznaj triki jak później możesz tworzyć specjalne grupy do których będziesz targetował reklamy w ramach remarketingu.
(dostęp do modułu w 5 tygodniu)

Moduł 7

Raporty, interfejs – rozszerzenie
Kolejne zestawy raportów o których warto wiedzieć aby szukać w nich odpowiedzi na zadawane przez Ciebie pytania. (dostęp do modułu w 6 tygodniu)

Moduł 8

Google Tag Manager
Dowiedz się jak działa Google Tag Manager, do czego możesz go wykorzystać aby więcej rzeczy robić we własnym zakresie i nie być uzależnionym od programistów. (dostęp do modułu w 6 tygodniu)

Moduł 9

Google Data Studio
Poznaj Google Data Studio aby tworzyć własne zaawansowane raporty, z których odczytasz najważniejsze informacje do wydajniejszego prowadzenia biznesu. Sprawdź również jakie raporty możesz tworzyć i zapisywać wykorzystując Google Analytics. (dostęp do modułu w 7 tygodniu)

Moduł 10

TIPS&TRICKS
Specjalne lekcje pokazujące jak poprawić problem ze współczynnikiem odrzuceń, jak tworzyć Custom Audience na Facebooku dla osób, które np. oglądały w 50% Twoje video na stronie. To oraz wiele innych przydatnych praktycznych lekcji umożliwiających lepsze wykorzystanie narzędzi o których rozmawialiśmy w kursie. (dostęp do modułu w 8 tygodniu)

Moduł BONUS

Google Analytics 4 – GA4
W październiku 2020 roku, Google udostępniło najnowszą wersję narzędzia do analityki, prace nad nim cały czas trwają, natomiast w kursie przedstawię kilka najważniejszych elementów, które możesz wdrożyć u siebie, aby korzystać z najnowszych rozwiązań, jakie oferuje Google. (prace nad modułem nadal trwają)


250% po pierwszym miesiącu od wdrożenia

Jeśli mam podsumować w procentach, to po kursie Marcina, uzyskałem wzrost sprzedaży pakietów premium na poziomie 250% po pierwszym miesiącukażdy kolejny miesiąc to dodatkowe 3-5%. Aktualnie po 9 miesiącach od wdrożenia zmian, łącznie jest to przeszło 300% wzrostu sprzedaży.

Mnóstwo czasu zaoszczędzone, nerwów, bo wcześniej firma była mało rentowna i teraz mam więcej czasu, pieniądze na inwestycje i mogę cieszyć się wakacjami.

Dlatego uważam, że ta inwestycja jest bardzo niska w porównaniu z tym jak może się zwrócić firmie.

Dlatego szedłbym w to jak w ogień.

Damian Wiatorwski - MotywatorDietetyczny.pl

Jak kurs Google Analytics zarobił na siebie kilkukrotnie po tygodniu od zakupu i przejściu przez zaledwie trzy moduły.

Kurs GA kupiłem trochę pod wpływem impulsu. Uznałem, że wdrożę podstawowe założenia i kiedyś wrócę by je usprawnić, albo zatrudnię od tego osobę i przeszkolę ją przy pomocy tego kursu.

Jak pomyślałem, tak zrobiłem. Kupiłem i szybko przeszedłem przez trzy moduły, które mówią o podstawach GA, instalacji ich na stronie etc.
Poza oczywistą korzyścią, czyli dostępem do wiedzy o użytkownikach naszej strony (brzydko zwanych leadami), kurs zarobił na siebie po tygodniu, w — wydaje mi się — bardzo nieoczywisty sposób.

Prowadzę firmę tworzącą strony i oprogramowanie internetowe, kilka dni po zakupie kursu odezwał się do mnie potencjalny klient (firma zatrudniająca 50-100 osób) z zapytaniem o wykonanie aplikacji analizującej dane z Google Analytics.

Targu dobiliśmy od razu po pierwszej rozmowie, jak stwierdził klient — byłem jedyną osobą, która rozumiała w ogóle ideę tego projektu, jak działa GA i dlaczego czasami wymaga pomocy z zewnątrz.

Idealny przykład na to, że inwestycja w siebie jest inwestycją najlepszą, czasem dającą niebezpośrednie zyski. Ja nadal (po kilku miesiącach) do kursu wracam i przerabiam go wedle zapotrzebowań — zawsze znajduję w nim jakąś nową, ciekawą kwestię.

Rafał Suchodolski

Kurs Marcina „Google Analytics bez tajemnic” kupowałem z dość negatywnym nastawieniem do analityki. Miałem kilka podejść do tematu prawidłowego ustawienia GA, czytania danych jak i rozpoznawania co jest istotne dla różnych use case’ów.

Na szczęście dla mojej analityki pierwsze moduły kursu prowadziły za rękę krok po kroku aby móc zrozumieć zupełne podstawy GA. Dalsza droga przez kurs to poznawanie całego serwisu do analityki, funkcja po funkcji. Przy każdej okazji Marcin podawał przykładów z życia wzięte, wraz z wnioskami jakie możemy mieć analizując dane z własnej witryny.

Nauka przyszła mi na tyle łatwo i przyjemnie, że chciałem rozwinąć nieco sposoby zbierania danych dla mojego konkretnego przykładu. Tutaj z pomocą przyszła grupa na FB, na której na każde pytanie dostawałem odpowiedź.

Dzięki kursowi wreszcie skonfigurowałem moje GA i przede wszystkim zaglądam do tych danych aby zrozumieć zachowania moich czytelników.
Marcin Hinz - marcinhinz.pl

Google Analytics jeszcze do niedawna był dla mnie czarną magią miałem zainstalowany kod Google Analytics, ale z niego nie korzystałem bo nie wiedziałem do czego może mi się przydać. Teraz wiem, że to narzędzie może pomóc mi oszczędzać pieniądze.

Najbardziej zaskoczyło mnie w kursie to, że tak złożony system jak Google Analytics jest prosty gdy znajdziemy odpowiedniego prowadzącego, który przeprowadzi nas za rękę.

Kurs idealnie sprawdzi się dla małych i średnich przedsiębiorców, gdzie często nie stać nas na zatrudnienie profesjonalnej agencji, która będzie robiła analitykę internetową. Teraz mogę to robić sam.


Zachęcam zainwestować w kurs
. Google Analytics przyda Ci się w obecnym biznesie, a pewnie i w przyszłości. Znajomość Google Analytics może okazać się bardzo ważną kompetencją.
Michał Kowalczyk - exwork.pl

Jeśli wydasz setki tysięcy złotych na reklamę to pewnie coś sprzedasz.

A może warto było wydać 10 razy mniej, tylko tego nie możesz wiedzieć jeśli nie wiesz jak to sprawdzić

I tutaj pojawia się kurs Marcina, który rewelacyjnie opisuje Google Analytics …

… i najważniejsza rzecz z kursu:

Jak nie marnować pieniędzy 

i nie wyrzucać ich w błoto.

Daniel Roziecki - informatyk – „człowiek orkiestra” od 20 lat prowadzi własną działalność

Podstawowym problemem było to, że nie znałem Google Tag Managera. Do tej pory używałem Universal Analytics. Chciałem też nauczyć się trochę lepiej mierzyć różne wskaźniki na stronie.

Powiedziałbym o sobie, że jestem umiarkowanie średniozaawansowany. Miałem skonfigurowane cele, miałem dodane własne zdarzenia, ale kurs pomógł mi to wszystko poukładać na odpowiednich „półkach”. Stworzyłem i wykorzystuje widoki i różne konfiguracje, a praca z samym Analyticsem stała się przyjemniejsza

Myślę, że największą wartością w kursie są obie rzeczy KURS VIDEO oraz grupa MASTERMIND na Facebooku. Jedno bez drugiego nie ma sensu. Kurs jest przygotowany na wysokim poziomie, ale analityki nie da się przenieść 1:1 w każdym przypadku. Czasem trzeba o coś dopytać, coś działa u nas inaczej, bo mamy inną platformę, inną konfigurację platformy.

Kurs polecam każdemu, kto prowadzi stronę internetową i chciałby na podstawie analityki zdobyć wiedzę na temat swoich użytkowników. Wiedza taka może się przełożyć później na więcej rzeczy chociażby na wzrost odwiedzających czy klientów, bo dzięki analityce zdobywamy informacje kim są nasi odwiedzający.

Dawid Baruch - ipsbeyond.pl

Moim problemem był totalny brak wiedzy dotyczący Google Analytics. 

Kurs w bardzo przyjazny sposób prowadzi przez wszystkie aspekty związane z GA: od instalacji i konfiguracji poprzez wyjaśnienie wszystkich aspektów związanych z przeglądaniem danych oraz bardziej zaawansowane aspekty jego użytkowania (np. powiązanie z danymi gromadzonymi przez Facebook Pixel). 

Dla mnie, jako laika w temacie, największą wartość stanowi zarówno materiał kursu, jak i mega pomocne nastawienie autora, który często poświęcał dodatkowy czas w prywatnych rozmowach oraz zdalenj pomocy w rozwiązywaniu problemów z konfiguracją GA oraz pobocznych narzędzi. Grupa mastermind natomiast jest mega miejscem do wymiany wszelkich spostrzeżeń, analizy problemów oraz podejrzenia jak inni używają GA, co podsuwa pomysły na lepsze wykorzystanie GA do własnych celów.

Kurs polecił bym każdemu właścicielowi dowolnej strony internetowej, gdyż dane pozyskiwane przy użyciu GA są po prostu bezcenne w kontekście kontaktu z obecnymi oraz potencjalnymi użytkownikami i/lub klientami witryny www.

Maciej Kusz - tester oprogramowania / początkujący bloger

Do tej pory wydawało mi się, że znam Google Analytics wystarczająco i jest to wiedza średnio zaawansowana. Okazało się, że bardzo się mylę w tym zakresie, uświadomił mnie o tym blog Marcina.

Szukałem w sieci informacji o Google Analytics, jednak po przejrzeniu kilkunastu filmów omawiających je, okazało się, że dużo materiałów jest już nieaktualne.

Zdecydowałem się na zakup kursu, chciałem moją wiedzę bardziej usystematyzować oraz rozwinąć ją i wyciągnąć wiedzy więcej również dla moich klientów. W kursie jest bardzo dobrze przygotowany materiał początkujący, natomiast mnie bardziej interesowały bardziej zaawansowane, które chciałem mierzyć.

Marcin dostarczył mi narzędzia, które pozwalają lepiej weryfikować źródło pozyskania wartościowego ruchu, dzięki czemu oszczędzam czas. Te informacje są bardzo ważne dla moich klientów, których obsługuję, dzięki nim wiedzą gdzie należy inwestować pieniądze w reklamę i skąd jest największy zwrot z inwestycji.

Grupa na Facebooku – skupia niesamowitych ludzi oraz chętnych do pomocy. Jest to nieoceniona wartość dodana do tego kursu. Jeśli myślicie o wydaniu pieniędzy na reklamę to najpierw wydajcie pieniądze na kurs.

Marcin Lewandowski - programista oraz bloger

Firmy z którymi współpracuję lub współpracowałem

Jakie jest ryzyko!


Uwaga!
Poznanie tajemnic Google Analytics wiąże się z dużym ryzykiem. Twoje życie już nie będzie takie samo: rozwiniesz biznes, zmienisz podejście, poprawisz wyniki sprzedażowe. Czy udźwigniesz ten ciężar? 😉

Jeżeli jednak z jakiegoś powodu kurs nie jest odpowiedni dla Ciebie – powiedz mi o tym. Napisz do mnie w ciągu 30 dni.

Wezmę to na klatę – zwrócę Ci 100% Twojej wpłaty.

 

Często zadawane pytania – FAQ

Skąd taka cena kursu?

Standardowe szkolenie stacjonarne trwające 2 dni uwzględniające część materiałów z zakresu podstawowego i „zaawansowanego” to koszt około 2000 zł brutto.

Dodatkowo należy uwzględnić fakt, że należy dojechać na szkolenie, zorganizować nocleg na 1 dzień lub nawet 3 dni to doszedłem do wniosku, że cena kursu video powinna być tylko jakąś część tej ceny mimo, że kurs video oferuje dodatkowe elementy jakich nie otrzymuje się w szkoleniu stacjonarnym.

Czy otrzymam FV?

Tak, prowadzę firmę w Polsce i jestem podatnikiem VAT. Po dokonaniu zakupu otrzymasz e-mail z FV. Ceny podanych pakietów są w kwocie brutto z uwzględnieniem 23% VATu.

Ja chyba jednak wolę szkolenie stacjonarne.

Jasne, rozumiem, czasami pewnych doznań jak spotkanie z ludźmi nie da się załatwić przez internet i nie dziwię Ci się, też lubię rozmawiać z ludźmi twarzą w twarz.
Natomiast może warto spróbować również takiego rozwiązania jak video kurs, szczególnie, że masz możliwość komunikacji również z innymi uczestnikami kursu i dyskutowania z nimi o ich pomysłach i problemach związanych z analizowaniem i raportowaniem danych.

W jakiej formie jest realizowany program nauki?

Program jest przygotowany w formie VIDEO z dodatkowymi materiałami do wykorzystania w formie checklist, czy plików do pobrania. 

A co jeśli program mi się nie spodoba?

Jeżeli uznasz, że program nie jest dla Ciebie odpowiedni, otrzymasz zwrot pieniędzy. Masz czas 30 dni od daty zakupu. Wystarczy, że napiszesz do mnie, a zwrócę Ci 100% Twojej płatności.

Jak długo mam dostęp do programu?

W zależności od wersji którą wybierzesz, dostęp do programu jest na 1 rok lub dożywotni (a realnie to tak długo jak SzkolaSmart.pl będzie działać)
Program jest aktualizowany i przez ten cały czas masz dostęp do wszystkich materiałów jakie tam udostępniam oraz do grupy „MASTERMIND”.

Czy dostaję cały program od razu?

NIE, program twa około 8 tygodni (czyli 2 miesiące). Pierwsze kilka tygodni otrzymasz od razu, ze względu na fakt, że im wcześniej wdrożysz elementy z niego tym szybciej zaczniesz zbierać wartościowe dane na Twoim koncie Google Analytics

A co jeśli mam jakiś problem, albo dodatkowe pytanie?

Wystarczy, że się ze mną skontaktujesz poprzez adres e-mail lub telefonicznie,
a postaram się odpowiedzieć na Twoje pytania lub wątpliwości.

Czy mogę dostać jakiś rabat?

To jest aktualnie najniższa możliwa cena, z każdą kolejną edycją tego programu cena będzie rosnąć. Więc jeęli planujesz skorzystać z tego programu to idealnie sprawdzi się zasada, im wcześniej tym lepiej.