Przykład w jaki sposób, możesz w swoim sklepie internetowym / serwisie sprawdzić gdzie trafia do Ciebie ruch na Twoją pierwszą stronę i co się z nim dzieje. Sprawdzanie tych informacji jesli prowadzisz sklep internetowy i korzystasz z porównywarek czy ogólnie płacisz za kampanie reklamowe, jest bardzo ważne.

Weryfikowanie informacji o tym co się dzieje na naszej pierwszej stronie (nie mówimy tutaj o głównej stronie) na którą trafia użytkownik może nam dużo pomóc, szczególnie w analizach ruchu z porównywarek cenowych oraz płatnych kampanii.

PS
Jestem ciekaw czy dostrzeżesz coś ciekawego w temacie tego ruchu na stronę szukaj.html 🙂 – jeśli tak, to daj znać jeśli nie to tym bardziej zdradzę Ci pewien szczegół.

PS2
Pamiętaj Google Analytics to nie są tylko surowe dane na które patrzysz, ale to to dane z których składasz inforamcje w obraz pomagający Ci lepiej rozwijać Twój biznes.