Ja i moje …
-
Analityk internetowy – zawód przyszłości?
Jako analityk internetowy, jesteś odpowiedzialny za monitorowanie, mierzenie i analizowanie obecności firmy w Internecie. Obejmuje to wszystko, od ruchu na stronie…
-
Automatyzacja ankiet / formularzy w Google
Uwielbiam cyferki i wiele rzeczy staram się w swoim życiu automatyzować i optymalizować. Sprawdź, co Ty możesz usprawnić u siebie i odzyskać…
-
Google Analytics 4 – GA4 – nowy wymiar analityki
Uwielbiam nowinki i jaram się (jak Rzym za czasów Nerona) zawsze takimi bajerami. Gdy tylko pojawiła się możliwość, to grzebałem…
-
Jak stworzyć baner rotujący (slider) na stronie głównej
Moja pierwsza analiza dotycząca strony osmpower.pl Tematy jakie poruszyłem w audycie / analizie e-commerce: oraz wiele innych ciekawych tematów zwiększających konwersję na stronie. Zapraszam do oglądania.
-
Nie daj się oszukać, jak sprawdzić promocje?
Mam dość ciągłych promocji i zastanawiania się, czy powinienem już to kupić, czy to jest taka prawdziwa promocja, czy może jak…
-
Blackfriday, a może jedna wielka ściema? Na co uważać przy aktualnych promocjach.
BLACK FRIDAY to taki dziwny czas, często idealny okres do kupienia czegoś w super cenie lub zakupu czegoś nam…
-
Raporty w Google Analytics – miejsca gdzie nie zaglądałeś
Gdy pytam klientów, z jakich raportów w Google Analytics korzystają, to często pada odpowiedź w stylu … KLIENT: Sprawdzam, czy ktoś…
-
Jak odzyskać utraconego Klienta? Czarne dziury na Twojej stronie.
Czarna dziura wg wikipedii to obszar czasoprzestrzeni, którego z uwagi na wpływ grawitacji, nic (łącznie ze światłem) nie może opuścić. A co, jeśli…
-
Google Tag Manager – nowy Tag Assistant – pierwsze wrażenia
Od 15 października 2020 roku, Google wprowadziło nową opcję panelu developera w Google Tag Manager. Pierwszy raz…
-
Jak śledzić kampanie email marketingowe w GA
Przedstawiam webinar poprowadzony razem z Michałem Leszczyńskim z GetResponse
-
Gdzie jest Twój idealny Klient – jak sprzedawać więcej
Co zyskasz czytając ten wpis Nie wiem jak Ty, ale ja nie lubię wyrzucać pieniędzy w błoto, a tym bardziej tracić czasu…
-
Co to jest UTM – najlepsze praktyki śledzenia kampanii
Co zyskasz czytając ten wpis. Dowiesz się, co należy zrobić, aby na Twoim koncie Google Analytics pojawiły się…
-
Jak rozwiązać problem unikalnych adresów e-mail w Getresponse i płacić mniej?
We wcześniejszym wpisie wspominałem o tym, że nie jestem sknerusem, ale nie lubię zbędnie za coś przepłacać jeśli da się zrobić to taniej. Podobnie…
-
Dlaczego wybrałem Getresponse do obsługi Marketing Automation?
Nie jestem sknerusem (za dużym), ale każdą złotówkę jaką wydaję ze swojego portfela oglądam z dwóch stron. Podobnie było w przypadku…